Як пандемія допомогла кропивничанам реалізувати нові можливості

Як відреагували на запровадження карантину мешканці Кропивницького.

Как пандемия помогла кропивничанам реализовать новые возможности

Як відреагували на запровадження карантину мешканці Кропивницького, як використали цей час для власного розвитку та для допомоги іншим? Про це протягом червня – серпня розповідали видання «Первая городская газета» та сайт «Утренний город» під час громадської кампанії «Пандемія: час можливостей». Це спільний проект кропивницького медіа та  Фонду міжнародної солідарності (Польща) в рамках програми «FreeMediaProgramme».

 

– Започатковуючи кампанію, ми шукали відповідь на запитання: як жити в нових умовах? Адже пандемія коронавірусу боляче вдарила по всіх, незалежно від соціального статусу, віку та освіти. Хтось втратив роботу, хтось закрив свій бізнес, а хтось лишився сам-на-сам без допомогти та підтримки. Наша редакція вирішила створити цикл матеріалів, які б допомогли мешканцям міста й області знайти нові рішення та переконатися: вихід завжди є! – розповідає головна редакторка  «Первой городской газеты» Людмила Макей.

 

У рамках проекту вийшло п’ять спецвипусків газети в газеті на різну тематику: медицина, суспільство, меценати, родина, школа. Журналісти підготували ексклюзивні інтерв’ю з лікарями та чиновниками, поради, історії успіху кропивничан, які під час пандемії стали волонтерами, відкрили в собі нові таланти чи зробили несподівані відкриття.

Особливий резонанс викликали інтерв’ю з головним лікарем Першої міської лікарні Олександром Артюхом («У Кропивницькому були лікарі, які самі йшли в епіцентр хвороби»), головою громадської ради при Кіровоградській облдержадміністрації («Тігран Хачатрян: Волонтерство – не лише гроші»), головою громадської організації «ДІЯ» у Кропивницькому Інгою Дуднік («Як кропивницькі «дієвочки» рятують місто») та бізнес-тренеркою Надією Кареліною («Як створити фінансову подушку для безпеки родини під час пандемії»), розповідь про кібер-винахідника Володимира Прихоженко («Кропивничанин створив робота, який допоможе батькам та дітям у дистанційному навчанні») та людиною дивовижної сили волі («Кропивничанка Ольга Застеба: Розумію, що в мене є лише сьогодні»). 

 

Журналісти не лише писали статті, а й малювали комікси, знімали й монтували відео, проводили у соціальних мережах опитування та розіграши еко-сумок з логотипами кампанії. Люди активно коментували підняті теми, ділилися новими вміннями та емоціями.

 

Крім того, наша редакція отримала менторську підтримку від відомого білоруського журналіста, громадського діяча, медіа-експерта Францішака Вячорки. Завдяки цьому спілкуванню вдалося розробити майбутній ребрендинг сайту «Утренний город» та зрозуміти стратегію подальшої роботи медіа на найближчі п’ять років.

 

– Ми зрозуміли, що світ стрімко змінюється, а тому прагнули й змінюватися самі. Ми переконалися, яку потужну силу має вчасно сказане слово. Навколо нас згуртувалися небайдужі громадяни – співтовариство конструктивно мислячих читачів, здатних знаходити рішення в кризових ситуаціях, і на яких можна покластися державі для подолання гуманітарної і економічної катастрофи. Сподіваюся, аудиторія проекту отримала інструмент, який допоможе їм вижити в складних умовах, сформувати плани на майбутнє, - підсумовує керівниця проекту Тетяна Землянська.  

Автор статті - "Команда ТОП20"

Найкращі статті