Спеціаліст, сервіс-центр

3.8
Місце знаходження
4.0
Добре
Персонал
3.8
Непогано
Ціна
3.8
Непогано
Якість
3.8
Непогано
21 відгук Додати відгук

«Спеціаліст» сервісний центр, що надає послуги:

  • Ремонт електроніки: телевізорів, відеомагнітофонів, DVD, музичних центрів, д ... Читати далі
Контакти
Дякуємо, ми перевіримо
Дякуємо, ми перевіримо

Відгуки про Спеціаліст, сервіс-центр (21)

Нові рейтинг Корисні
Myroslaw Jartur
Myroslaw Jartur
25 травня 2018
5.0
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
5.0
Відмінно
Поставил пять баллов этому месту.
Відповісти Корисно
Наташа Гудько
Наташа Гудько
24 травня 2018
5.0
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
5.0
Відмінно
Гарне враження від обслуговування. Приємний персонал.
Відповісти Корисно
Саид
Саид
22 травня 2018
4.8
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
4.0
Добре
Щось краще всіх, щось довго трошки. Дівчата гарні і веселі працюють.
Відповісти Корисно
Михайло Григорович
Михайло Григорович
17 травня 2018
5.0
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
5.0
Відмінно
Раніше треба було їздити на вишеньку зараз напроти центрального є точка. пріцюю давно з рєбятами, намагаються допогти завжди, як можуть. то жінка поби... Показати повністю
Відповісти Корисно
Марія
Марія
16 травня 2018
5.0
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
5.0
Відмінно
Ремонтувала по гарантії телевізор. Швидко. Ще й з самсунга потім подзвонили і цікавились).
Відповісти Корисно
Татьяна
16 травня 2018
Велике дякую, що знайшли час написати відгук про нашу компанію, пані Марія. Нам душе втішно, що Ви залишилися задоволені. Компанія Samsung має гарну гарантійну підтримку своєї продукції і швидко постачає запчастини. Саме тому ми, як ремонтна організація, можемо оперативно виконувати обслуговування цього бренду. Нехай Ваша техніка працює довго і не приносить клопоту.
Алекс Паз
Алекс Паз
14 травня 2018
Дорого. При разговоре по телефону с консультантом впечатление что тебе лапшу на уши вешают , Лиж бы сбить лишние деньги за ненужные услуги. Согласен т... Показати повністю
Відповісти Корисно
Юлия Шахбазова
Юлия Шахбазова
04 травня 2018
В начале 2018 года отдали телефон Хiaomi MI6 для замены разбитого экрана. Три месяца шла поставка нужного экрана, так как заказали оригинальный ( пост... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Здравствуйте, уважаемая Юлия. Спасибо за отзыв. Очень жаль, что у Вас сложилось такое мнение. Постараюсь пояснить, что не во всем негативе виноват наш СЦ. Первое и главное. Когда телефон (планшет) подвергается разрушающему воздействию (удар, излом, падение, попадание в жидкость и т.п.), то это потенциально проблемный аппарат. Причина в том, что после такого воздействия далеко не всегда видимая потребителю проблема - это единственная проблема. Видно разбитый экран, но не видно внутренних микроповреждений. И замена экрана, за которой приходит клиент, не всегда помогает на 100%. Дополнительная сложность ситуации в том, что пока не заменишь экран - другие проблемы обнаружить нет возможности. Второе и важное. Есть немало случаев, когда поломка проявляется не сразу и/или не постоянно. Чтобы "словить" ее - надо постоянно пользоваться аппаратом. Ни один мастер не имеет возможности тестировать аппарат на протяжении многих часов несколько дней подряд. Специалист делает ряд подходов для тестовых операций. Если неисправность не проявляется - считает ремонт законченным. Увы, в ряде случаев неисправность может проявиться позже. Иногда даже при выдаче на приемке. Но в таких случаях мы берем аппарат в повторный ремонт, потому что хотим помочь клиенту решить его проблему. Мы так сделали и в первый раз, и готовы были сделать во второй. Прошу обратить внимание, что мы пытаемся помочь решить проблему, даже если проявляющаяся неисправность - не наша вина. А реальной причиной "плавающей" неисправности является первоначальное повреждение аппарата до сдачи в ремонт. Очень жаль, что клиенты в таких случаях все списывают на качество работы СЦ. Так проще, но это не верно. Если бы СЦ упрощали ситуацию, то в случае удара, падения, "утопления" телефонов мы бы предлагали заменить все внутренности аппарата - вот тогда мы бы точно могли гарантировать его работу. Но ведь это дорого. Вот и получается, что заменить все нельзя и приходится менять по частям. Но СЦ может гарантировать работу только того узла, который поменял. А если в телефоне сломано еще что-то, то СЦ, при всем своем желании, не может гарантировать работу других узлов. В Вашем случае это могут быть и шлейфы, и процессор, и плата. Потому что указанное Вами явление "телефон живет своей жизнью" может быть вызвано некорректной работой и этих деталей. Вообще, подобные ситуации возникают в основном именно с мобильниками, планшетами и ноутбуками. Это, с одной стороны, очень хрупкая техника, с другой стороны - очень сложная (за любую функцию отвечает несколько деталей+ПО), а с третьей стороны - самая "убиваемая" клиентами техника (никакая другая другая техника так часто не роняется, не "топится", не изгибается + повреждается различными вредными программами). Именно поэтому, по данной технике больше всего проблем. Но подавляющее большинство их не вызваны плохим ремонтом. Тем не менее - мы стараемся спасти аппарат клиента с наименьшими затратами, только это, зачастую, не самый легкий путь. Просто он не виден для клиента. Хоть мы и предупреждаем обо всем этом клиента в наших Условиях ремонта. Предлагаю Вам принести телефон к нам еще раз. Мы попробуем заменить в нем ПО. Это мы готовы сделать бесплатно. Сожалею, что с Вашим телефоном сложилась непростая ситуация. Мы обязательно учтем Ваши замечания относительно обратной связи с клиентом во время выполнения ремонта. Нам, конечно, есть еще что улучшать. Желаю надежной техники. И берегите ее - она очень умная, но очень хрупкая. С Уважением, директор Вовк В.Н.
Виктор Штопко
Виктор Штопко
04 квітня 2018
ПО гарантии проходит мене гладко конечно нужно принести все чеки и гарантийные талоны правильно заполнены и с печатями. По не гарантии сроки разные. Ц... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Здравствуйте, Уважаемый Виктор. Спасибо за отзыв. Прокомментирую ряд Ваших соображений. 1) По поводу гарантийных ремонтов. Данный вид ремонтов очень сильно регламентируется законодательством, а также условиями гарантийного обслуживания, которые у каждого бренда - разные. Поэтому там действительно необходимо соблюсти все формальности в части документов. 2) По поводу не гарантийных ремонтов. Действительно цены разные. Так как есть разные по сложности ремонты. Там, где ремонт проще - цена ниже. Сроки также разные. Часть ремонтов не требует запчастей, либо запчасти есть в наличии. А в части ремонтов запчасть надо поискать. Иногда ее нет в Украине ни у кого. И приходится заказывать и ждать из-за границы. А еще к нам приносят сложные ремонты, с которыми не справились другие мастера, но основательно "покопались" в аппарате. Такие ремонты намного сложнее и дольше. Но мы не упрощаем себе жизнь. Мы стараемся приложить максимум усилий, чтобы решить проблему клиента. Поэтому и беремся за сложные или долгосрочные ремонты. Думаю, что такая цель заслуживает положительной оценки. 3) Относительно текучки придется с Вами не согласиться. У нас есть всего лишь одна вакансия, на которую мы постоянно подбираем сотрудника, - это седьмой мастер по ремонту МБТ. И то, данная вакансия у нас есть в связи с планируемым расширением. Вот мы и ищем надежного кандидата. В остальной части мастеров кадровый состав постоянный уже несколько лет. 4) Делать ремонты быстрее и качественно. Мы постоянно работаем над этим вопросом. И стараемся сокращать сроки ремонта, там где это возможно без ущерба для качества. Я просмотрел Ваши ремонты за 2017-2018 год. Средняя длительность ремонтов была 4 календарных дня (это с учетом поставки запчастей из Киева и выходных дней, если они попадали в течение ремонта). Думаю, что это неплохой показатель. А на счет "качественно" - не совсем понял Ваше замечание. Потому что я просмотрел историю Ваших обращений. И за последние 4 года не увидел ни одного платного обращения и ни одного повторного. Наш менеджер по работе с клиентами свяжется с Вами, чтобы уточнить какие именно ремонты были сделаны некачественно. Нам крайне важно изучить свои ошибки и улучшить работу. Желаю надежной техники.
Татьяна Бойко
Татьяна Бойко
29 березня 2018
Уважаемый Вовк В.Н. 14.02.18 мой сын Бойко С .В. обратился в магазин КОМФИ город Могилев-Подольский в связи с поломкой стиральной машины автомат WHIR... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
16 травня 2018
Шановна пані Тетяно. Дякуємо за відгук, вивчили уважно ситуацію з ремонту Вашої техніки та з’ясували наступне: 14.02.2018 року за Вашою заявкою на виклик майстра зі скаргою на роботу пральної машини марки WHIRLPOOL був здійснений виїзд нашого майстра. Майстер в процесі діагностики продемонстрував Вам механічне пошкодження Вашої техніки, а саме, пошкодження барабана та пластмасової частини бака (є фото пошкоджень) та надав Вам інформацію, що механічне пошкодження не покривається гарантійним обслуговування згідно умов виробника, про що вказано в гарантійному талоні. З Ваших слів, Ви одразу зателефонували в магазин Комфі, в якому придбали пральну машину і Вам надали відповідь, що магазин відремонтує Ваш апарат за своєю гарантією. Відповідно, за рішенням магазину, Вашу техніку доставили до нашого СЦ. В нашому СЦ інший майстер провів повторну діагностику, підтвердив механічне пошкодження баку та барабану. Був складений Акт технічного стану, в якому йдеться про те, що в результаті огляду пральної машини марки WHIRLPOOL було виявлено механічне пошкодження баку та барабану, вищеназваний дефект, вірогідно, виник внаслідок порушення правил експлуатації, будь-якого механічного ушкодження апарату після передачі товару споживачеві та відповідно до умов гарантії виробника, викладених у Гарантійних документах до Продукції, не є гарантійним випадком. Так, в Акті вказано, що, «вірогідно, даний дефект виник внаслідок….», адже Сервісний центр не є закладом, що надає експертний висновок з приводу причин, які призвели до данного ушкодження. Тому розвернутого опису досліджень апарату ми не робимо і не надаємо. Ми лише констатуємо наявність механічних пошкоджень і можемо робити припущення ймовірних причин поломки. Якщо є сумніви у діагностиці або рекомендаціях з ремонту, ми консультуємось із виробником. У Вашому випадку дефект міг утворитись внаслідок: - попадання в апарат стороннього предмету (який потім був видалений); - механічного удару; - нещільного закриття дверцят, що привело до їх відкриття під час роботи пральної машини. Тому, відповідаючи на Ваші запитання, повідомляємо наступне: 1. Точну причину поломки може встановити тільки експертна організація, яка має на це відповідне право. 2. Пошук додаткових скритих поломок може не дати 100% результату, саме тому, що вони є скритими і їхня дія може проявитись тільки з часом. Окрім того, таку діагностику ми можемо проводити на платні основі, тому що цей випадок не стосується гарантійного обслуговування. 3. Точні порушення правил експлуатації, які привели до поломки нам невідомі, але встановлено результат їхньої дії – наявність механічних пошкоджень. Фото механічних пошкоджень ми можемо відправити за електронною адресою, яку Ви вкажете. Відеозйомку діагностики апарату ми не робимо, бо не зобов’язані її робити (так само як і надавати її за запитом споживача). У Вашому випадку за вимогою магазину Комфі нами направлена інформація про вартість платного ремонту даного апарату та Акт технічного стану. Наголошуємо, що Сервісний центр має право виконувати гарантійний ремонт лише у тому випадку, якщо є відповідне рішення виробника або іншої третьої сторони, яка надає гарантію на придбану Вами техніку. На даний момент відповідні організації кваліфікують даний випадок як не гарантійний. З повагою, директор Вовк В.М.
Tatyana Didenko
Tatyana Didenko
01 березня 2018
Нікому не раджу магазин «Розетка». Обслуговування цього магазину набуло найнижчого рівня. Купивши товар ніякої гарантії, що в разі необхідності, один... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
16 травня 2018
Доброго дня, пані Тетяно. Щиро жалкую, що у Вас виникли негативні емоції щодо ремонту в нашому СЦ. Але це не обов"язково тому, що саме Сервісний центр щось робив погано. Спробую пояснити. 1. Вас стурбувало, що техніка зламалась ще на протязі гарантійного терміну. Але до поломки Сервісний центр не має відношення. Тому поломка техніки аж ніяк не говорить про якість нашої роботи. І я Вас хочу запевнити, що немає техніки, яка не ламається. Для цього і існує гарантійне обслуговування. 2. Гарантійна сервісна політика - це компетенція виробника (а не нашого СЦ). Рішення про заміну техніки (у випадку її неремонтопридатності) приймає не Сервісний центр, а Представництво виробника. Ми не маємо юридичного права "давати" або "не давати відмову". Зараз Представництво прийняло рішення про заміну Вашої мультиварки (не дивлячись на те, що запчастини прийшли і роботу апарата відновлено). Ми виконуємо це рішення. 3. Щодо Вашого дзвінка на телефони, вказані в чекові. "Розетка" в своїх чеках не друкує наші телефони. 4. Щодо повторного ремонту. Перший ремонт був виконаний за 5 робочих днів. Мультиварку було привезено на повторний ремонт через тиждеть з іншою несправністю. Тобто першу несправність ми усунули і вона не проявилась. У аппарата вийшла з ладу інша деталь. Та це не вина Сервісного центру. Коли Ваш батько привіз мультиварку на повторний ремонт, то ми без будь-яких проблем прийняли її, як і мали зробити згідно Закону. 5. Ваше зауваження "Там із невинними очима "о, а ще треба перевірити електроніку" знову взяли. Ніби це спочатку не потрібно було робити" не відповідає дійсності. Як мінімум тому, що в перший раз поламалась частина електроніки (шлейф) і це написано в Ваші квитанції про видачу. 6. Щодо зауваження «Запчастини не замовлялись не тому, що аппарат був незареєстрований». Апарат був зареєстрований, у Вас на руках є квитанція про реєстрацію. Інакше і не могло б бути. Запчастини не замовлялись тому, що у Вашої мультиварки несправність проявляється не постійно. Це так звана «пливаюча несправність». Тобто один раз з 10 дає збій. Діагностувати таку несправність дуже довго і складно, адже треба "виловлювати" саме той момент коли вона не працює, і при цьому спочатку дати охолонути гарячій мультиварці. Я розумію, що для Вас це маловтішна ситуація. Але поломки бувають різними. З цим ми нічого не можемо зробити. Коли поломка проста – ми робимо швидкий ремонт. Але на 2000 ремонтів у місяць може попастись отакий складний випадок. Надіюсь, що я прояснив ситуацію, пов’язану з ремонтом Вашої мультиварки. Так, склалось декілька негативних факторів (самий проблемний – пливаюча несправність). Таке, на жаль, буває. І ніхто не застрахований. Але це не означає безвідповідальну роботу. Бажаю Вам надійної техніки.
Татьяна
16 травня 2018
Доброго дня, пані Тетяно. Щиро жалкую, що у Вас виникли негативні емоції щодо ремонту в нашому СЦ. Але це не обов"язково тому, що саме Сервісний центр щось робив погано. Спробую пояснити. 1. Вас стурбувало, що техніка зламалась ще на протязі гарантійного терміну. Але до поломки Сервісний центр не має відношення. Тому поломка техніки аж ніяк не говорить про якість нашої роботи. І я Вас хочу запевнити, що немає техніки, яка не ламається. Для цього і існує гарантійне обслуговування. 2. Гарантійна сервісна політика - це компетенція виробника (а не нашого СЦ). Рішення про заміну техніки (у випадку її неремонтопридатності) приймає не Сервісний центр, а Представництво виробника. Ми не маємо юридичного права "давати" або "не давати відмову". Зараз Представництво прийняло рішення про заміну Вашої мультиварки (не дивлячись на те, що запчастини прийшли і роботу апарата відновлено). Ми виконуємо це рішення. 3. Щодо Вашого дзвінка на телефони, вказані в чекові. "Розетка" в своїх чеках не друкує наші телефони. 4. Щодо повторного ремонту. Перший ремонт був виконаний за 5 робочих днів. Мультиварку було привезено на повторний ремонт через тиждеть з іншою несправністю. Тобто першу несправність ми усунули і вона не проявилась. У аппарата вийшла з ладу інша деталь. Та це не вина Сервісного центру. Коли Ваш батько привіз мультиварку на повторний ремонт, то ми без будь-яких проблем прийняли її, як і мали зробити згідно Закону. 5. Ваше зауваження "Там із невинними очима "о, а ще треба перевірити електроніку" знову взяли. Ніби це спочатку не потрібно було робити" не відповідає дійсності. Як мінімум тому, що в перший раз поламалась частина електроніки (шлейф) і це написано в Ваші квитанції про видачу. 6. Щодо зауваження «Запчастини не замовлялись не тому, що аппарат був незареєстрований». Апарат був зареєстрований, у Вас на руках є квитанція про реєстрацію. Інакше і не могло б бути. Запчастини не замовлялись тому, що у Вашої мультиварки несправність проявляється не постійно. Це так звана «пливаюча несправність». Тобто один раз з 10 дає збій. Діагностувати таку несправність дуже довго і складно, адже треба "виловлювати" саме той момент коли вона не працює, і при цьому спочатку дати охолонути гарячій мультиварці. Я розумію, що для Вас це маловтішна ситуація. Але поломки бувають різними. З цим ми нічого не можемо зробити. Коли поломка проста – ми робимо швидкий ремонт. Але на 2000 ремонтів у місяць може попастись отакий складний випадок. Надіюсь, що я прояснив ситуацію, пов’язану з ремонтом Вашої мультиварки. Так, склалось декілька негативних факторів (самий проблемний – пливаюча несправність). Таке, на жаль, буває. І ніхто не застрахований. Але це не означає безвідповідальну роботу. Бажаю Вам надійної техніки.
Igor Raietskyi
Igor Raietskyi
27 грудня 2017
Не знаю ідеального сервісного центру і цей не такий:) Звичайний сервіс як всі. Щось роблять, щось халтурять. Подобається послуга виклику майстра додом... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Доброго дня, пане Ігор! Дуже жалкуємо, що не справили більш позитивного враження. Дійсно, ідеального сервісу не існує. Причина - масса обставин, які заважають побудувати ідеальний сервіс. Та й споживачі мають настільки різні смаки, що стати для всіх ідеальним практично неможливо. Окрім того, часто клієнти, не отримавши задоволення, списують це на "халтуру". Хоча сервіс доклав дуже багато зусиль для ремонту. Просто для клієнтів це не очевидно. А сидіти і розповідати кожному скільки складної роботи було пророблено для досягення результату не будеш. Наприклад в клієнта поламався аппарат. Запчастина рідкісна і в офіційного постачальника на складі її немає. Наш СЦ шукає таку запчастину у інших СЦ, на розборках, в інтернеті, в тому ж Китаї (у нас цим займається аж 4 менеджери). На це витрачається час. Але клієнт цього не розуміє. Якщо йому не полагодили аппарат за пару днів, то він вважає, що тут працюють халтурщики. Та ж доставка техніки на СЦ і назад до клієнта. Вона тому й безкоштовна, що робиться нами по оптимізованому маршруту (ми збираємо техніку по всьому місту). Якщо підлаштовуватись під кожного окремого клієнта, то тоді будь-який виїзд буде індивідуальним, отже дуже витратним для нас. І нам прийдеться робити його платним для клієнта. Ми вирішили, що бесплатність доставки більш цінний фактор для наших клієнтів. Але, можливо, завдяки Вашому відгуку, будем пропонувати і платну доставку у вибраний клієнтом час. Окрім того, не всі ремонти можна зробити. Виробники в основні масі зараз спеціально обмежують можливість ремонту техніки (не постачають спецалізовані запчастини, не дають технічної документації до специфічних ремонтів, просто виготовляють моделі, які не розбираються та т.і.). Плюс закладають в техніку "заплановане старіння", коли ніякий ремонт не допоможе (найбільше це стосується гаджетів). Тому в ряді випадків ремонт або неможливий, або його ефект швидко зводиться нанівець. Але клієнтам завжди здається, що проблема в ремонтнику. І так знову з"являється помилкове відношення як до "халтурщиків". Щодо Ваших ремонтів - ми підняли інформацію (яку змогли). По мобільному телефону, на жаль не можу прокоментувати, так як події закінчились в травні 2015 року. І закінчились ремонтом, а від Вас не було повторного звернення. Тому на подальше рекомендую (якщо не дай Бог прийдеться щось ремонтувати) намагайтеся вирішувати питання якості ремонту одразу (не важливо - хто ремонтував, наш СЦ, чи хтось інший). Щодо пральної машини. Першого разу ми замінювали підшипники і запропонували оригінальні і неоригінальні. Різниця в ціні була невелика, але Вами були вибрані неоригінальні (напевно тому, що строк постачання оригінальних був більше 2-х тижнів, тоді як неоригінал був у наявності). Але причина повторного ремонту була не в підшипниках (навіть неоригінал, який ми пропонуємо, якісний, адже нам не потрібні повторні звернення від невдоволених клієнтів). Цього разу підшипники були тільки наслідком від руйнування пластикової частини баку. Це сталося від старості та накопичення внутрішньої механічної напруги. Десять місяців до цього, під час першого ремонту, ця запчастина була ще в пристойному стані (інакше ми ще тоді запропонували б Вам більш складний і дорогий ремонт по відновленню цієї деталі). Тому вважаю що це прикре співпадіння. Ми не могли знати, що через 10 місяців ця запчастина вийде з ладу. На жаль так стається. Техніка старіє і поступово починає "сипатись". Щось працює довше, щось менше. І на 1800 ремонтів в місяць, у нас буває 1-2 такі випадки. Клієнти про це не знають і вважають що це неякісна робота сервісного центру (хоча ми працюємо не ідеально, але завжди зацікавлені якісно зробити техніку, щоб клієнт залишився задоволеним). Дякую за відгук, будемо працювати над собою, щоб ставати краще.
Марина Искра
Марина Искра
27 грудня 2017
28.11 звернулась в сервісний центр з розбитим екраном телефону. Запропонували провести діагностику, яка коштує 200 грн (на випадок, якщо при падінні... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Доброго дня, пані Марино. Дуже стурбував Ваш відгук. Після проведення внутрішнього розслідування було прийнято рішення про повернення Вам суми, сплаченої за діагностику. Щодо "нормальних постачальників". На жаль, зараз на ринку запчастин до ряду брендів немає "нормальних постачальників", хоча ми перебрали вже пару десятків. Приходиться працювати з тими, що є. А вони не завжди працюють відповідально. Ось ми разом з клієнтами і страждаємо. Дякую за відгук, він допоміг нам покращити нашу роботу. Нехай ваша техніка не потребує ремонту.
Alex Pohylko
Alex Pohylko
25 грудня 2017
Так склалося, що прийшлось двічі за вихідні лагодити мультиварку. Просто співпало, що майже одночасно вийшли з ладу різні вузли - напевне "китайці" за... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Доброго дня, Олексію Володимировичу. Так дійсно бувають прикрі співпадіння, але ми намагаємось до кінця довести роботу і все таки вирішити проблему клієнта. Дякую за оцінку нашої роботи і за розуміння обставин. Щиро бажаю надійної техніки!
Наталі Схабицька
Наталі Схабицька
30 жовтня 2017
Напевно, такою злою ще не була ніколи.... Окрім того що термін ремонту мого телефону перевищив вже тиждень! І це я його ще не отримала, то ще й перс... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Ми доклали зусиль, щоб виправити ситуацію. На цьому ресурсі не надруковано Ваш другий відгук. Дякую, що допомагаєте нам покращувати свою роботу. Для цього ми і відкриті. Щоб бачити і намагатись вчасно реагувати на недоліки в своїй системі. Гарної техніки Вам, пані Наталя!
Павел Иванов
Павел Иванов
08 вересня 2017
Жулики. Мать пошла отнесла хлебопечку с проскакивающими венчиками (передача выработалась), содрали 800грн, когда я посмотрел что сделали - поменяли вс... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Здравствуйте, Павел! Очень жаль, что Вы остались недовольны обслуживанием хлебопечки Вашей матери (которую сдавал на ремонт, судя по всему, кто-то третий). Я думаю, что если бы Вы лично эксплуатировали аппарат, сдавали его на ремонт и общались с нашими работниками, то впечатление у Вас было бы другое. Теперь по сути ремонта и Ваших замечаний. Хлебопечка поломалась потому, что ведро для теста начало протекать. Протечка попадала на втулки муфты. Втулки и оси начали сильно изнашиваться (на них явно видны поперечные задиры (царапины, борозды). От этого втулки разбиваются, оси перекашиваются и приводят к износу шестерней. Таким образом, износ шестерней - это уже окончательное следствие. Если бы мы заменили только шестерни, то очень скоро они бы снова износились и у Вас была бы ОБОСНОВАННАЯ претензия "почему так быстро износились новые шестерни!". Для того, чтобы новые шестерни не изнашивались, надо было заменить ведро (чтобы не протекало) и муфту (в которой были разбитые втулки и поврежденные оси). От замены ведра Ваша мать отказалась. Таким образом, мы устранили 2 проблемы из трех. Тем не менее, протекание ведра в дальнейшем будет приводить к износу деталей новой муфты, а та, в свою очередь, будет выводить из строя шестерни. Но если Вы считаете, что Вы лучше разбираетесь в ремонте такой техники, чем наш мастер, который на сегодня выполнил ремонт более, чем 1,5 тысяч хлебопечек, то в будущем можете выполнять ремонт своей (и не только) хлебопечки своими силами. И при этом Вы сами будете нести ответственность за результаты. В данном же случае, чтобы нести ответственность за результат, мы посчитали необходимым устранить все 3 части проблемы: заменить ведро, заменить муфту (которую Вам отдали) и заменить шестерни (которые Вам отдали). То есть, мы ничего не скрываем. И уж точно никого не обманываем. Ошибаться можем. Но в данном случае ошибок работников не вижу. Мы не боремся со следствием. Мы ищем и устраняем причины поломки. Да, так получается дороже. Но так получается ПРАВИЛЬНО. А постоянно менять шестерни, не устраняя корня проблемы, - это не наш метод. Это метод того, кто хочет постоянно продавать Вам шестерни. Я думаю, что жулики - это те, кто пытается Вас обмануть, предлагая дешевое решение. Но за такой "дешевизной" кроются другие затраты, которых Вы наперед не видите. Далее, апелляции к цене в интернете - это уже даже не серьезно. В интернете можно купить восьмой айфон за 3 гривны. И что? И последнее. Безусловно, Вы можете сами разбирать аппарат и искать поломку. Но тогда только Вы несете все риски повредить аппарат при разборке-ремонте, потерять какую-то запчасть, неправильно собрать. Решение только за Вами. Собрать мнения нескольких специалистов также можно. Но для того, чтобы работать с этими мнениями, необходимо разбираться в технике. И тем не менее. Желаю, чтобы Ваша техника служила долго.
Микола Мазур
Микола Мазур
28 липня 2017
Перше враження про СЦ - позитивне, навіть приємне, зателефонувавши в сервісний, трубку підняла дівчина по імені Ірина приємний, ввічливий голос, порад... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Доброго дня, пане Микола! Дякую за оцінку! Дякую, що знайшли можливість написати позитивний відгук! Бажаю якісної і надійної техніки!
Юлія Кучинська
Юлія Кучинська
20 липня 2017
Жахливий сервіс!!! Батьки два рази звертались до них. Першого разу обман розкрився через деякий час після "ремонту" (виявилось, що комплектуючих не за... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Поспілкувавшись з клієнтом і розібравшись в ситуації, даю пояснення. З приводу першого ремонту. В 2014 році ми відремонтували м"сорубку Zelmer, яку здавали зі скаргою, що апарат заіскрив і перестав працювати. Нами було замінено плату керування. В рекомендаціях, які ми видаємо клієнтам для того, щоб уникнути повторного виникнення аналогічної поломки, було вказано, що бажано не користуватись без потреби функцією реверсу . Сік від продуктів часто потрапляє всередину корпусу на плату, що призводить до її виходу з ладу. Саме термін "реверс" викликав в клієнта недовіру, тому що цією функцією не користувались. В даному конкретному випадку плата могла згоріти з інших причин: стрибок напруги у мережі, перевантаження апарату впродовж тривалого часу, тощо. М"ясорубка зі слів клієнта працює до цього часу. Ми тим раді. Ремонт мікрохвильової печі LIBERTON ми не змогли виконати. Жоден з наших постачальників не зміг запропонувати потрібну запчастину (блок плат) на дану модель. Ми запропонували викупити на запчастини апарат, який вважали неремонтоздатним. Але. На мою думку, ми не зробили все можливе, щоб не залишилось поганого враження від нашої роботи. Нам є над чим працювати.
Дим Димыч
Дим Димыч
26 травня 2017
Ремонтировал у них несколько раз себе и родителям разную технику. Живу неподалёку. Сроки разные. От нескольких дней до нескольких недель, в зависимост... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Спасибо за отзыв и оценку нашей работы. Да, действительно, наш сервис выдает письменные рекомендации как не допустить повторной поломки Вашего аппарата. Желаю надежной Спасибо за отзыв и оценку нашей работы. Да, действительно, наш сервис выдает письменные рекомендации как не допустить повторной поломки Вашего аппарата. Желаю надежной техники! техники!
Артём Владимиров
Артём Владимиров
19 травня 2017
Отвратительная контора! Мой совет всем - куда угодно, но не в специалист! Не порядочные, не профессионалы, и просто жлобы и лгуны! Это кратко... Имен... Показати повністю
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Здравствуйте, Артем Владимиров. Я проанализировал Вашу ситуацию и не согласен с изложенной критикой. Хотя бы потому, что Вы искажаете факты и сроки. Не указываете, что при выдаче аппарата Вы отказывались платить за деталь (хотя вначале давали такое согласие), пытались уйти с планшетом, применяли силу против работников СЦ. Нам пришлось вызывать наряд полиции. Стоимость деталей мы озвучиваем и фиксируем в базе, чтобы не было разночтений. Вам была названа сумма 220 гривен. И при получении планшета Вы ничего не говорили о неверной цене. Вы просто отказывались платить. Вы пишете, что Вам 2 месяца никто не звонил по поводу модуля вайфай, тогда как весь второй ремонт длился менее двух месяцев (с 20.03.17 по 11.05.17), из которых (по Вашим же словам!) мы 2 недели занимались картоприемником. Вы пишете, что модуль вайфай и картоприемник вышел из строя по нашей вине. Хотя Вас предупреждали, что аппарат сложный и после удара мы не можем гарантировать работоспособность всех узлов. И Вы согласились с этим, подписав Условия ремонта (п.15). При выдаче Вы получили аппарат, проверили все, что считали нужным, (после механического повреждения!) и не высказали претензий по его работе. Кроме того, после первого ремонта аппарат находился у Вас неделю, и он мог выйти из строя из-за неправильной эксплуатации. В итоге – не все так, как пытаетесь изложить Вы. Из всего отзыва я могу согласиться только с тем, что при поиске модуля вайфай мы с Вами не связывались достаточно часто, чтобы держать Вас в курсе. Хотя мы однозначно Вас предупредили, что запчасти не поставляются Представительством и нам придется долго их искать. Тем не менее, спасибо Вам за отзыв. Он помог нам увидеть недочеты в нашей работе. Желаю, чтобы Ваша техника не ломалась и не требовала ремонта. директор Вовк В.Н.
Полищук Евгений
Полищук Евгений
16 листопада 2015
5.0
Місце знаходження
5.0
Відмінно
Персонал
5.0
Відмінно
Ціна
5.0
Відмінно
Якість
5.0
Відмінно
Очень быстрый и качественный ремонт!!!
Відповісти Корисно
Татьяна
15 травня 2018
Спасибо больше за отзыв, Евгений. Пускай техника Вас только радует :-).
Читати ще 1 відгук Читати ще 1 відгук
Контакти
вул. Порика,XX Показати
Показати Номер телефону
Показати E-mail